Archive

Coca-Cola, Konya’da gerçekleşen Euro 2016 elemelerinde Konya halkına, maç kazanma totemlerini yapmalarını istedi. Bu isteğe kulak veren Konya'lılar stat yakınında kurulan alanı hınca hınç doldurdular. BED kreatif ajansının tasarladığı Totem kurgusunun yazılımını, alanın teknolojik altyapısını, fotoğraf baskı teknolojisini ve video prodüksiyonunu hazırladığımız projede, tüketicilerin maç öncesi...

Plasenta, Vodafone için Boğaziçi Üniversitesi Hisarüstü Kampüsü'nde bir VR deneyimi kurguladı. Vodafone, okullarının konumundan ve güzelliğinden haberdar olmayan Boğaziçililere,küçük bir etkinliklikle okullarına farklı bir açıdan bakma ayrıcalığını sağladı....

BED kreatif ajansı ile Avon'un ortak yürüttüğü Ekim ayına yayılan projede, meme kanseriyle mücadelede farkındalık yaratmak amacıyla, geniş kapsamlı etkinlik, ürün dağıtımı, outdoor çalışmaları, araç giydirmeleri gibi uzun soluklu bir proje gerçekleştirildi. MATE bu projenin başından sonuna kadar tüm videoların çekimini gerçekleştirerek, uzun bir case...

Zenith Optimedia ve MATE tarafından yeni Mercedes-Benz SUV serisini hedef kitleye duyurmak adına bir proje gerçekleştirildi. MATE olarak bu projede, Kanyon AVM'de konumlanmış vale şirketiyle anlaşarak, vale kartlarını RFID kartlarla değiştirdik. Hedef kitle araç sahiplerine dokunduk. RFID alıcılarla hedef kitle alanımıza girince onlara kişiselleştirilmiş mesajlar...

Plasenta, Harbiye Açıkhava Konserleri’ne sponsor olan Vodafone için VR deneyim kurguladı. Konsere gelemeyenler ve konser keyfini tekrar yaşamak isteyenler için 360 çekim tekniğiyle bir video hazırlandı....

Sanofi ilaç firmasının probiyotik ürünü olan Enterogermina için, Publicis Healthcare ajansı ile ortak Enterogermina Wall’u yarattık.Basınç sensörleriyle çalışan duvarda bağırsak görselinin belli noktalarına ekranlar yerleştirdik. Alanımıza gelen tükteticilerin ekranlarda gördüğü bakterileri yok etmek için, ellerindeki Enterogermina'yı temsil eden topları duvara fırlatarak bağırsakları zararlı bakterilerden kurtarmasını istedik....

Brandit Kreatif Ajansı ve Garanti Bankası işbirliğiyle gerçekleştirilen projede ‘Beklemediğin anda bonusolur’ sloganıyla İstanbul’lulara hoş sürprizler yapıldı. Sahada yapılan etkinliğin daha fazla kişiye ulaştırılması adına oluşturulan sosyal medya videosunun tüm prodüksiyonunu üstlenerek, keyif dolu dakikaları herkesin görmesini sağladık....

Zenith Optimedia, Mercedes-Benz AMG-GT’nin lansmanı için sanal bir deneyim tasarlamak ve bunu sahaya taşımak istedi.Projede İngiltere'de gerçekleştirilmiş AMG-GT'nin 360° test sürüşü videosunun dublajını ve Oculus entegrasyonunu gerçekleştirdik. Kanyon AVM’ye gelen katılımcılar 15 gün boyunca, AMG-GT ile 360° sanal sürüş deneyimi yaşadılar. Ayrıca tüm bu etkinliğin sosyal...